Hallå lördag, en lördag jag hade sett fram emot - Hannah skulle komma och rida och solen skulle lysa otroligt fint utanför, trodde jag! Igår kväll kände jag att halsen började må sådär, jag tog en kopp te och kröp ner till sängs tidigt för sömn hjälper. I natt har jag svettas som en tok och kunde knappt ta mig ur sängen i morses och här ligger jag, i sängen med feber, ont i halsen och hosta (igen..) Jag orkar bara inte! 
 
Ska försöka ta mig ur sängen strax och mocka åt mina stollar ute och sen krypa ner i sängen igen, jag hatar verkligen att inte må bra! Vi som ska komma igång nu, det blir aldrig som man tänkt sig! 
Hoppas denna sängdagen hjälper och att jag är på bena imorgon, jag och Gandi är nämligen anmälda till årets första tävling nu, pepp! Så på onsdag hoppas jag komma iväg på årets första träning och sen en till träning innan tävling, tjoho! Känner mig mer pepp i orden än jag är i själva verket ska jag säga. Nu vila - sova - sängen tills imorgon och då ska jag vara på bena igen!! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej