Fortfarande sjuk så jag uppdaterar er inte så mycket om dagarna eftersom de består av: Ligga i sängen. Var ute och mockade åt hästarna nyss, heeelt slut! Det ger mig också dåligt samvete eftersom jag ska träna med Gilmore, buhu! Hästarna fick dessutom ett äventyr i morses och drog igenom staketet, med ström i! Jäkla pållar!!
 

Nu till en annan sak, nämligen foder! 
Vad har ni för foder till era hästar? Jag har ju musli blå till både Gandi och Gilmore samt lusern. Gandi är väldigt fin i kroppen just nu faktiskt men det gör nog väldigt mycket med balen i hagen.. Jag tror dock att mina hästar får det dem behöver men skulle ändå vara sugen på att byta för att se om jag märker någon skillnad. Jag funderar på att byta till Pavo foder, vad tror ni om det? Bu eller bä? 
 

Kommentera

Publiceras ej