Checka hem lite tidigare idag, hann luncha med mamma och fixa present till pappa, härligt! 
Sen drog jag hem och fick rida i det ljusa fina vädret, ännu mer mys! Tänkte först ta en lätt tur med bara gå igenom alla gångarter men vi körde mer kondistur för det vaar så härligt! Gandi blev både svettig och trött, härlig tur! Vi tränade mer galoppen idag också, jag ska försöka bli noga med att kunna korta och länga, Gandi var inte riktigt med på dessa noter och var mer övertaggad, hehe. 
 
Vi hade ju tänkt att åka med Gilmore till ridhuset och träna imorgon men han är fortfarande halt så vi fick ställa in det, hoppas han snart blir frisk och hel! Det ska ju snöa rätt mycket imorgon så tror jag struntar i att åka till Mulseryd med Gandi också, men jag är också väldigt sugen så kanske ändrar mig? ;-) Nåväl! Imorgon får det nog i allafall bli skogen om det inte illsnöar ;-) 
 
Nu blir det mys framför brasan, lite cider och soffan medans pojkvännen lagar mat! 
 
Trevlig helg! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej